ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΖΗΜΙΩΝ
ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ


Υπηρεσίες


- Για εξωτερικούς συνεργάτες/πραγματογνώμονες


  • Λήψη ηλεκτρονικής εντολής και αυτόματη καταχώρηση των στοιχείων με ταυτόχρονη ενημέρωση με SMS και με mail της εντολής.

  • Διαχείριση εντολών ανά ασφαλιστική εταιρία.

  • Αυτόματη ενημέρωση για την εξέλιξη και το στάδιο όπου βρίσκεται η συγκεκριμένη υπόθεση.

  • Διαχείριση όλων των εντολών και συνοδευτικών εγγράφων (π.χ. Φώτο - γραφήματα κλπ.) εύκολα και γρήγορα.

  • Έλεγχος του γραφείου από τον πραγματογνώμονα, απομακρυσμένα και από οποιαδήποτε χώρο, όπου μπορεί να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.

  • Δημιουργία εκτιμήσεων ακόμα και στο συνεργείο και ενημέρωση του εντολέα, εάν του παρέχεται πρόσβαση στο διαδίκτυο.

  • Αναζήτηση εντολών με όλα τα κριτήρια (π.χ. αρ. κυκλοφορίας – όνομα αρ. ζημίας.).

  • Δημιουργία ψηφιακών αρχείων κάθε έκθεσης αυτόματα.

  • Αυτόματη αποστολή αρχείων προς τον εντολέα.

  • Εύκολη και γρήγορη επικοινωνία με τον εντολέα, χωρίς κόστος και χάσιμο χρόνου.

  • Διαχείριση στοιχείων ραντεβού για γραφεία από έναν έως 10 και πλέον υπαλλήλων (ταυτόχρονη χρήση προγράμματος από τοπικό δίκτυο).

  • Διαχείριση χρεώσεων του πραγματογνώμονα και αναλυτικός πίνακας ανά ασφαλιστική εταιρία.

  • Λήψη μηνυμάτων και διαχείριση από τον εντολέα.

  • Δημιουργία Υπογραφής έκθεσης.

  • Δημιουργία Σχεδιαγράμματος.


Όλες οι υπηρεσίες που προσφέρει η Autocost και περιγράφονται παραπάνω, είναι προσβάσιμες από τους χρήστες μέσω οποιουδήποτε σύγχρονου browser επιθυμούν (π.χ. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Internet Explorer κλπ.)

Επικοινωνία


Επικοινωνήστε μαζί μας για όποιο θέμα σας απασχολεί
και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.





×
Font
Spacing
Contrast