ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΖΗΜΙΩΝ
ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ


Υπηρεσίες


- Για ασφαλιστικές εταιρείες


  • Δημιουργία χρηστών και κωδικών πρόσβασης στο σύστημα ανάλογα με τις αρμοδιότητες που επιθυμεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας και δημιουργία υποκαταστημάτων.

  • Δημιουργία χρηστών και κωδικών πρόσβασης εξωτερικών συνεργατών για την συμπλήρωση ηλεκτρονικής δήλωσης ατυχήματος και άμεση αποστολή στην εταιρία με συνημμένα έγγραφα ή φωτογραφίες.

  • Δημιουργία και αποστολή ηλεκτρονικής εντολής στον εκάστοτε συνεργάτη πραγματογνώμονα της εταιρίας μαζί με σχόλια ή και έγγραφα για την διεκπεραίωση της εντολής.

  • Αυτόματη ανάθεση εντολών στους πραγματογνώμονες ανά νομό ανάλογα με το ποσοστό που επιθυμεί η εταιρία.

  • Αποστολή της εντολής με SMS στον εκτιμητή.

  • Αποστολή της εντολής με email στον εκτιμητή.

  • Εκτύπωση αποδεικτικού εντολής.

  • Ενημέρωση ασφαλισμένου ή τρίτου με SMS για την χρέωση της εντολής στο συνεργάτη της εταιρίας (διαμόρφωση SMS ανάλογα με τις απαιτήσεις της εταιρίας με διάφορα πρότυπα).

  • Χρονομέτρηση κάθε εκτιμητή για τον χρόνο απόκρισης τους – χρόνο αυτοψίας και χρόνο ολοκλήρωσης της έκθεσης.

  • Εύκολη και γρήγορη αναζήτηση εκκρεμοτήτων.

  • Διαχείριση της εντολής και αποστολή σχολίων προς τον εκτιμητή για παλαιότερη εντολή.

  • Προώθηση της εντολής και αποστολή σχολίων σε εσωτερικό χρήστη.

  • Λήψη προβλέψεων συνολικά ή ανά εκτιμητή με φίλτρο χρονικού περιορισμού.

  • Λήψη εκθέσεων και φωτογραφικού υλικού σε ψηφιακή μορφή με φίλτρο αναζήτησης είτε βάσει αριθμού κυκλοφορίας και αριθμού ζημίας είτε βάσει ονόματος, εκμηδενίζοντας το κόστος φωτογραφιών και περιττών εκτυπώσεων.

  • Απομακρυσμένη παρακολούθηση της ζημίας και της συνολικής εικόνας της έκθεσης.

  • Εκτύπωση φωτογραφιών και εκθέσεων ή αποθήκευση σε αρχείο ZIP στο κάθε τερματικό του χρήστη.

  • Δυνατότητα χρόνου αποθήκευσης αρχείων για 5 χρόνια με σκοπό την παρακολούθηση συχνών ζημιών πελατών αλλά και ελέγχου πρόσφατων προασφαλιστικών.

  • Δυνατότητα λήψης στατιστικών σχετικά με το ύψος των ζημιών, ανά περιφέρεια, ανά χρώμα, ανά τύπο και ανά κατασκευαστή οχήματος.

  • Δυνατότητα, εφόσον ζητηθεί, δημιουργίας ηλεκτρονικού αρχείου σε DVD ανά έτος για το αρχείο της εταιρίας (εκθέσεων και φωτογραφιών).

  • Αποστολή SMS στον πελάτη για ενημέρωση σχετικά με την υπόθεση του (δημιουργία πολλαπλών πρότυπων για εύκολη χρήση).

  • Δυνατότητα παρακολούθησης της υπόθεσης μέσω διαδικτύου από τον τρίτο ή τον πελάτη και ενημέρωσή του με σχόλια.

  • Ασφάλεια Κωδικού πρόσβασης καθώς δίνεται η δυνατότητα αλλαγής κωδικού από τον χρήστη.

Τέλος στη νέα εφαρμογή υπάρχει δυνατότητα:


  • Σύνδεσης και των συνεργαζόμενων συνεργείων έτσι ώστε η εταιρία να λαμβάνει άμεσα τις προσφορές επισκευής.

  • Λειτουργία των αυτόματων χρεώσεων για τις αμοιβές των εκτιμητών προς τις εταιρίες και ο έλεγχος των φωτογραφιών (παρέχεται αυτόματος έλεγχος των αμοιβών και χιλιομετρικών αποστάσεων, για τις χρεώσεις αλλά και για τις αυτοψίες, εφόσον γίνεται χρήση φωτογραφικών μηχανών με GPS).

  • Απομακρυσμένη σύνδεση εκτιμητή με το συνεργείο για λήψη φωτογραφιών (για την μείωση κόστος μετάβασης).

  • Σύνδεση εξωτερική με πάροχο ανταλλακτικών και δημιουργία σελίδας ελέγχου.

  • Εισαγωγή τιμών εργασιών από την εταιρία για πλαφόν επισκευής.


Όλες οι υπηρεσίες που προσφέρει η Autocost και περιγράφονται παραπάνω, είναι προσβάσιμες από τους χρήστες μέσω οποιουδήποτε σύγχρονου browser επιθυμούν (π.χ. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Internet Explorer κλπ.)

Επικοινωνία


Επικοινωνήστε μαζί μας για όποιο θέμα σας απασχολεί
και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.





×
Font
Spacing
Contrast